وبلاگ

آموزش دونات کیتی

دونات کیتی

در این مقاله قصد دارم دستور پخت دونات کیتی بهمراه تزیین آن را به شما آموزش دهم تا در جشن تولد با تم کیتی از این دوناتهای خوشمزه و خوشگل برای فرزند و مهمانانش درست کنید. با خرید تم تولد از فروشگاه تم تولد و درست کردن این دوناتهای خوشمزه کودکتان را خوشحال کنید.

این دونات ها در قالب پخته شده اند، بنابراین بافت آن شبیه کیک است.

آموزش دونات کیتیفکر کردم این میلک شیک Hello Kitty را نیز در این پست به اشتراک بگذارم، زیرا روی آن یک دونات کیتی وجود دارد.

میلک شیک شکلاتی با تزیین دونات تولد کیتی

میلک شیک شکلاتی با تزیین دونات تولد کیتی

توت فرنگی مخلوط با بستنی وانیلی و شیر در لیوان وجود دارد. قسمتی از لیوان را با شکلات سفید و ترافل تزیین کردم. برای لایه های بالا، شکلات، دونات کیتی و پاپیون اضافه کردم. ساختن این بسیار سرگرم کننده بود و به اشتراک گذاشتن آن بسیار سرگرم کننده تر.

من از پودر پنکیک موریناگا برای این دستور استفاده کردم. اگر نمی توانید آن را بخرید، می توانید به جای آن از این دستور العمل قدیمی من در اینجا استفاده کنید.

دستور العمل دونات کیتی HELLO KITTY

مواد لازم برای پخت دونات به صورت زیر است:
150 گرم مخلوط پنکیک مونریناگا
100 میلی لیتر شیر سویا یا شیر
1 عدد تخم مرغ
3 قاشق غذاخوری عسل
10 گرم روغن نارگیل یا روغن گیاهی یا کره ذوب شده سرد فشرده
بادام
شکلات سفید صورتی زرد

روش:
مخلوط پنکیک، شیر سویا، تخم مرغ، عسل و روغن نارگیل را در ظرفی بریزید و هم بزنید تا همه مواد به طور یکنواخت مخلوط شوند.

مواد لازم برای تهیه دونات کیتیقالب دونات را با روغن نباتی کمی چرب کنید. مخلوط را با قاشق در قالب دونات بریزید تا حدود 80 درصد پر شود. در فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه سانتیگراد به مدت 15 دقیقه بپزید.

از قالب خارج کنید و بگذارید تا کاملا خنک شود.

با استفاده از چاقو، شکاف هایی روی دونات ایجاد کنید، به اندازه ای که بادام ها را برای گوش ها فرو کنید.


شکلات سفید را به حالت بن ماری یا در مایکروویو ذوب کنید.


بادام ها را قبل از قرار دادن در شکاف ها به شکلات سفید آغشته کنید. دونات را به شکلات سفید آغشته کنید. اگر وقتی دونات را برمی‌گردانید و در شکلات فرو می‌برید، متوجه شدید که بادام‌هایتان می‌ریزد، می‌توانید به جای آن شکلات را روی دونات بریزید تا آن را بپوشانید.

با استفاده از شکلات زرد روی بینی Hello Kitty بکشید. اگر نمی توانید شکلات زرد بخرید، کمی رنگ زرد خوراکی به شکلات سفید اضافه کنید تا رنگ آن زرد شود. بقیه ویژگی ها را با استفاده از شکلات بکشید.


برای ساختن قالب پاپیون دونات کیتی به یک قالب روبانی نیاز دارید. شکلات صورتی را آب کرده و داخل قالب بریزید و قبل از درآوردن در یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد. اگر نمی توانید شکلات صورتی را بخرید، یک رنگ خوراکی صورتی به شکلات سفید اضافه کنید تا آن را صورتی رنگ کنید.

دونات کیتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *