وبلاگ

کیک تولد کوکوملون

کیک تولد کوکوملون

آیا تا به حال به دنبال یک ایده منحصر به فرد برای کیک تولدتان بوده‌اید؟ ocomelon نامی است که برای هر کسی که بچه دارد، آشناست نیازی به معرفی ندارد. برای هر کسی که پسر یا دختری دارد که می خواهد تولد 5 یا 6 سالگی او را جشن بگیرد و به دنبال جشن گرفتن با یک کیک تولد کوکوملون باشد، ما در این مقاله چیزی را داریم که شما نیاز دارید! کیک با وسایل تم تولد کوکوملون یکی از محبوب ترین انتخاب ها در بین بچه هاست! در روز تولدشان آنها را با کیک غافلگیر کنید و لبخندشان را تماشا کنید! کیک کوکوملون یک انتخاب محبوب برای تولد 1 سالگی، تولد 2 سالگی یا حتی تولد 3 سالگی است.

بهترین ایده های کیک تولد کوکوملون

1. کیک تولد کوکوملون رنگین کمان

تولد کودک خود را با این کیک کوکوملون با طعم شکر رنگین کمانی جشن بگیرید. اگر یک کیک رنگارنگ بدون فوندانت می خواهید، یکی از بهترین ایده های کیک کوکوملون خواهد بود. برای ایجاد جلوه رنگین کمانی می توانید از طعم شکر در باترکریم خود استفاده کنید. عزیزان شما از دریافت این کیک تولد سفارشی با تاپرهای شخصیت Cocomelon که دوست دارند و لذت می برند خوشحال خواهند شد! با اضافه کردن کیک‌های شخصیت‌های کوکوملون و نام کودکتان با افزایش سن، بازیگوش‌تر باشید تا به این کیک جان ببخشید.

کیک تولد کوکوملون رنگین کمان

2. کیک کوکوملون بچه جی جی در اتوبوس مدرسه

اگر می خواهید اولین تولد کودک خود را جشن بگیرید، این ایده می تواند یکی از بی نظیرترین ایده های کیک کوکوملون باشد. این کیک دو لایه با الهام از جی جی، که اتوبوس مدرسه را رانندگی می کند، چیزهای جذابی برای کودک شما خواهد بود.

با استفاده از دکور فوندانت با رنگ های زنده، این کیک نقطه کانونی در مهمانی خواهد بود. فراموش نکنید که شمع عدد را در بالای اتوبوس قرار دهید! همچنین می‌توانید آن را با تاپری جایگزین کنید که سن کودک شما را توصیف می‌کند، در صورتی که نگران باشید شمع کیک را به هم می‌ریزد.

کیک کوکوملون بچه جی جی در اتوبوس مدرسه

3. کیک پروانه Cocomelon

پروانه ها روی کیک کوکوملون برای دختران قطعاً با حال و هوای آنها مطابقت دارد. برای رنگ پایه می توانید از فوندانت صورتی استفاده کنید. همچنین توصیه می کنیم برای داشتن ظاهری خوش طعم و جذاب، یک جلوه قطره ای کرم سفید به کیک خود اضافه کنید.

فراموش نکنید که زیور آلات رنگین کمانی رنگارنگ و همچنین تاپر رو کیکی شخصیت کوکوملون را به کیک اضافه کنید. در نهایت، چند تزئین کیک پروانه ای را در طرفین قرار دهید. برای القای رنگ های رنگارنگ می توانید روی کیک را اکلیل خوراکی بپاشید.

کیک پروانه Cocomelon

4. کیک تک لایه فوندانت کوکو ملون آسمان ستاره دار

جی جی را برای بازی در آسمان پرستاره با این کیک شایان ستایش کوکاملون بیاورید. این یکی از زیباترین ایده های کیک کوکاملون یک لایه است که می توانید امتحان کنید. اگرچه تنها با استفاده از یک لایه، می توانید از فوندانت برای زنده کردن دکوراسیون استفاده کنید.

از فوندانت ستاره ها، ابرها و رنگین کمان شگفت انگیز بسازید و کیک را با تاپرهای کوکوملون تزئین کنید. همچنین می‌توانید نام‌های فوندانت شخصی‌شده را در اطراف کیک اضافه کنید تا لبخندی روی صورت کودکتان بکشید. اگر به رنگ های شاد علاقه دارد، ما به شدت تشویق می کنیم که رنگ های مختلف را برای فوندانت انتخاب کنید.

کیک تک لایه فوندانت کوکو ملون آسمان ستاره دار

5. کیک کوکوملون آبی بیبی با توپ و عصا

اگر به دنبال ایده های منحصر به فرد کیک کوکوملون برای پسران هستید، این تم آبی بچه انتخابی عالی است. ایده این است که کیک آبی را با توپ های کوچک آبی رنگ و آب نبات های آبی تزئین کنید تا ظاهری شیرین بیشتر داشته باشید.

می توانید کاراکترهای کوکوملون را در سراسر کیک قرار دهید. چه شخصیت بین توپ‌ها پنهان شده باشد و چه در حال بالا رفتن از آب نبات، کیک جالبی برای نشان دادن خواهد بود. همچنین، به یاد داشته باشید که برای برجسته کردن تم Cocomelon و ساده‌تر کردن صحنه، چند تاپر روی آن قرار دهید.

کیک کوکوملون آبی بیبی با توپ و عصا

6. کیک ورقه ای عدد کوکوملون

سن جدید کودک خود را با یک کیک اعداد بامزه علامت بزنید. سطح بزرگ آن به شما این امکان را می دهد که کیک ورقه ای را با مقدار زیادی رویه کیک کوکوملون تزئین کنید.

این طرح کیک یکی از هوشمندانه‌ترین ایده‌های کیک کوکوملون برای آن دسته از بچه‌هایی است که عاشق تزیینات شادتر هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تاپرهایی با رنگ روشن پیدا کنید تا حال و هوای رنگارنگی را در کیک ایجاد کنید. می توانید با اضافه کردن کاراکترهای Cocomelon شروع کنید و مقداری فوندانت رنگین کمانی و هندوانه به آن اضافه کنید.

کیک ورقه ای شماره کوکوملون

7. کیک باترکریم کو کو ملون با بادکنک

ساده اما شیک، یک عبارت عالی برای توصیف این کیک است. فرض کنید خیلی فوندانت نمی خواهید. می توانید کیک را با کرم کره ای سبز پاستلی نرم کاور کنید. چند تزیین فوندانت برای رنگین کمان در قسمت جلو و همچنین توپ های کوچک در بالا قرار دهید.

و برای برجسته شدن، جی جی و کوکوملون را با رویه کیک بادکنکی اضافه کنید تا این کیک متمایز شود. به یاد داشته باشید که نام کودک خود را در قسمت جلو با سایه طلایی بچسبانید تا با پس زمینه تضاد ایجاد کند. شما همچنین می توانید آب نبات پنبه ای اضافه کنید تا جذابیت ابری کرکی ایجاد کنید.

کیک باترکریم کو کو ملون با بادکنک

8. کیک تولد کوکوملون جی جی در زمین فوتبال

از آنجایی که پسر بچه شما ممکن است هنگام بازی فوتبال از جی جی الهام بگیرد، می توانید آن صحنه را در کیک تولد او بیاورید. از فوندانت سبز برای پوشاندن تمام کیک برای زمین فوتبال شگفت انگیز استفاده کنید. مطمئن شوید که علامت پنالتی را با استفاده از فوندانت سفید طراحی کنید تا یک زمین فوتبال واقعی را ایجاد کنید!

و برای تاپر، می توانید دکور فوندانت جی جی را با یک توپ فوتبال اضافه کنید، و آن را به یکی از خلاقانه ترین ایده های کیک کوکوملون برای پسران تبدیل کنید که صحنه واقعی نمایش را بازسازی می کنند. اوه! برای شخصی سازی نام فرزندتان را روی تخته کیک فراموش نکنید!

کیک تولد کوکوملون جی جی در زمین فوتبال

9. کیک باترکریم سبز Cocomelon

بچه های خود را با یک کیک بزرگ کره ای کوکوملون غافلگیر کنید! لوگوی کوکوملون در بالای آن قرار دارد که از فوندانت ساخته شده است. با این حال، می توانید باترکریم سبز تیره و روشن را در سراسر کیک پیدا کنید.

اگرچه ساده به نظر می رسد، اما این یکی از بازیگوش ترین ایده های کیک کوکوملون است، زیرا بچه های شما می توانند با آغشته کردن صورت دوستانشان به مقدار زیادی باترکرم شوخی کنند. می‌توانید با جایگزین کردن نوشته کوکوملون با نام فرزندتان فضایی برای شخصی‌سازی باقی بگذارید.

کیک باترکریم سبز Cocomelon

10. بیبی جی جی با کیک کوکوملون حیوانات

انواع حیوانات را در کیک کوکوملون به کودکان خود معرفی کنید. باغ وحش خود را در این کیک با یک خوک، میمون و فیل در پایین پایه سبز ایجاد کنید. در همین حال، می توانید یک مجسمه جی جی را با چند اردک زیبا روی کیک قرار دهید.

به جای اضافه کردن نام او روی تارت، بهتر است الفبا را با فوندانت درست کنید و آنها را به صورت عمودی روی صفحه کیک بچینید. همچنین عدد را روی ابر بچسبانید تا سن تولد او را نشان دهد. کودک شما در حین یادگیری نام حیوانات با این کیک شگفت زده می شود. این یکی از آموزشی ترین ایده های کیک کوکوملون خواهد بود.

بیبی جی جی با کیک کوکوملون حیوانات

11. پرواز به آسمان با کیک بالون Cocomelon

اجازه دهید کوکوملون و جی جی با این کیک تولد فرزندانتان را در آسمان جشن بگیرند. کیک آبی آسمانی را با ابرهای فوندانت و رنگین کمان تزئین کنید. در بالای کیک، شکل فوندانت جی جی و کوکوملون را با چند بادکنک فوندانت در پشت آنها قرار دهید.

این یک صحنه فوق العاده ایجاد می کند که انگار قرار است با بالن ها پرواز کنند! علاوه بر این، می توانید نام او را با فوندانت های مکعبی رنگارنگ ایجاد کنید و آنها را جلوی کیک بچینید. در حالی که داشتن “TWO” روی تخته عالی است، توصیه می کنیم عدد “2” را بین رنگین کمان اضافه کنید تا فضای خالی را پر کنید.

پرواز به آسمان با کیک بالون Cocomelon

12. کیک طلایی براق کوکوملون

اگر ایده‌های کیک لوکس کوکوملون می‌خواهید، مانند این کیک دو لایه، باید از شکر طلایی استفاده کنید. قبل از استفاده از فوندانت روی کیک، فوندانت رنگین کمانی را با زرق و برق طلایی تزئین کنید.

فراموش نکنید که رویه کیک کوکوملون را در لایه اول و دوم قرار دهید! می‌توانید «LEGACY» را با نام مستعار کودکتان جایگزین کنید. این یک کیک عالی برای جشن تولد یکمین سالگرد کودک شما است و دوران طلایی کودک شما را جشن می گیرد.

کیک طلایی براق کوکوملون

13. تزیین کیک Cocomelon با مجسمه

برای کودکان خود یک کیک خوشمزه کوکوملون تهیه کنید که بازی با آن نیز سرگرم کننده است. این کیک تولد گرد شکل واقعی کوکوملون را به تصویر می کشد و آن را جذاب و جذاب می کند. روی پایه کیک، می توانید مجسمه های شخصیت کوکوملون را اضافه کنید، که از کیک محافظت می کند.

برای اینکه این دیزاین عالی را به یک نقطه کانونی بی دردسر تبدیل کنید، می توانید یک آنتن بنفش بر روی شخصیت اصلی کوکوملون اضافه کنید. با این مفهوم، کودکان شما می توانند در حین بازی با مجسمه ها از یک کیک خوشمزه لذت ببرند. اگر می‌خواهید نام فرزندتان را برجسته کنید، مکعب‌های فوندانت برای جایگزینی مجسمه‌ها ایجاد کنید.

تزیین کیک Cocomelon با مجسمه

14. کیک کوکوملون اسپرینکلز

آیا ایده های کیک کوکوملون شاد اما مقرون به صرفه بدون فوندانت می خواهید؟ خوب، سعی کنید مقدار زیادی اسپرینکل رنگین کمانی را در کیک خود بریزید!

اما پاشش های رنگارنگ در بالا و پایین جذابیت خود را می تاباند. فراموش نکنید که رویه کیک تولد با شخصیت های کوکوملون را در نقطه برجسته این کیک قرار دهید. همچنین می توانید یک برچسب Cocomelon دیگر در قسمت جلویی اضافه کنید تا یک نقطه کانونی ایجاد کنید.

کیک کوکوملون اسپرینکلز

15. کیک با تزیین آب نبات چرخشی ذوب شده

کیک کوکوملون خود را با قطره های رنگارنگ خوشمزه و جذاب کنید. از فوندانت سفید برای پوشاندن کیک استفاده کنید و یک بوم خالص برای جلوه های قطره ای زیاد ایجاد کنید. آب نبات چرخشی را در بالای کیک قرار دهید! رنگ های روشن مانند قرمز، زرد و سبز را انتخاب کنید تا صحنه ای پر جنب و جوش ارائه دهید.

با استفاده از رنگ‌های مشابه آب‌نبات، جلوه چکه‌ کنی را اضافه کنید که گویی آبنبات آب می‌شود و اجازه دهید قطره‌ها روی صورت کوکوملون را در قسمت جلویی لمس کنند. علاوه بر این، می توانید یک شخصیت کوکوملون را با استفاده از فوندانت بسازید و آن را در قسمت جلویی برای برجسته سازی بچینید.

کیک با تزیین آب نبات چرخشی ذوب شده

16. کیک کوکوملون با رنگ پاستلی

فرض کنید به دنبال رنگ های آرام برای ایده های کیک کوکوملون هستید. توصیه می کنیم از رنگ های پاستلی برای رنگین کمان استفاده کنید. از رنگ های صورتی، زرد روشن، آبی و بنفش برای کیک رنگین کمانی استفاده کنید تا به کیک جان ببخشید.

ترکیب رنگی دوست‌داشتنی، حالات شادی را ایجاد می‌کند، اما زیاد نیست. ابرهای فوندانت سفید را در این کیک دو لایه قرار دهید تا کمی بافت به آن اضافه شود. فراموش نکنید که چند تاپر کوکوملون برای طراحی زیبای کیک اضافه کنید!

کیک کوکوملون با رنگ پاستلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *